Selamat Datang..

Blog X-Student Sekolah Kebangsaan Jenjarom 1998..

Saturday, October 4, 2008

Al fatihah...



Al-Fatihah buat kawan-kawan SKJ kite yang telah pergi meninggalkan dunia dan menemui Allah yang maha esa.Allah lebih menyayangi mereka.




Setahu jesnieta arwah jasrizal dan arwah sharul yang telah meninggal dunia.xpasti pulak kalau ade yang lain..if sesiape tau boleh la inform.untuk pengetahuan kita semua. Apa yang jesnieta tau jasrizal meninggal masa kita tingkatan 5 kot.jasrizal seorang yang aktif dengan sukan ragbi.sebab kematian arwah jasrizal mengalami kemalangan ketika bermain ragbi.. kalau xsilap jesnieta (sila bgtau if jesnieta salah). Jesnieta pon xde gambar terbaru arwah jasrizal..yang ade pon mase time darjah 5 dulu..boleh la wat ingat2 kepade sesiape yang xbrape nak ingat.



Arwah Sharul pulak meninggal sebab kemalangan jalan raya..seminggu sebelum raya 2008..arwah meninggal masa nak pergi kerja.arwah bekerja kat megastil. Gambar terbaru yang jesnieta dapat ni pon time reunion ke-2 SKJ kat pantai kelanang. Tak sangke kan..baru jumpe time reunion kat kelanang..next reunion nnt da xdapat jumpe da..walaupon jesnieta tak berapa kenal dan xberapa rapat dengan arwah2..tapi jesnieta tau la serba sedikit..



So buat kawan-kawan SKJ semua..hargailah dan sayangilah kawan kite selagi kite masih hidup..xkesah la macamane orang tu sekalipon..mungkin sekarang kite dapat jumpe..bile2 kite xtahu..mungkin kite ade pernah buat silap tanpa sengaje..sentiasalah minta maaf dan memaafi sesame manusia..











2 comments:

~SKJ98~ said...

Al fatihah..moge Allah tempatkan rakan-rakan ku ditempat hamba-hamba yang soleh..

kerol said...

mari lah kita semua sedekahkan al-fatihah kepada kawan kita yang telah kembali kerahmatullah...semua rohnya dicucuri rahmat...amin